JPixel

JPixel

3. nap

2015. augusztus 17. - Jaksa Márkó

screenshot_3.png
Amikor tegnap este kijelentettem hogy jó az inventory engine..nah az például egy rohadt nagy marhaság volt...A mai nap arra ment el 90% hogy megcsináljam rendesen..mostmár ha minden igaz akkor jó lesz max 1-2 hiba meg finomítgatás..De legalább átlátható viszonylag..

screenshot_3_1.pngJah és egy kicsit elkezdtem a karakter paneljét is..

Holnapra már statokat szeretnék a playernek és megcsinálni a ruháztatást a playernek..szóval lényegében az egész karakter panelt..Aztán majd az npc-k, questelős npc-k, vendorok, majd jócskán valamikor a képességek meg maga a harcrendszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://jpixels.blog.hu/api/trackback/id/tr407711558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KaszaPatrik · http://eliteprogrammers.tk/ 2015.08.17. 01:27:00

Igazából tetszik az a megoldás, ahogy mozgatni tudod a tárgyakat. Nem esküdnék meg rá, de ha átlátszó lenne mozgatás közben (mint a Diablo II-ben is úgy volt, ha jól emlékszek), jobban látszódna, hogy azt épp viszed. Már ha nem megoldhatatlan. Ez csak ilyen gui-dizájn ötlet. :D
süti beállítások módosítása